13 oktober

13 oktober 2018 - Swakopmund, Namibië

Vandaag staat in het teken van verplaatsing. We rijden 361 km  waarvan het overgrote deel gravelweg.

We vertrokken om  8.30 waarna we door veel verschillende landschappen reisden: steppe, steenwoestijn, zandwoestijn en klein stukje berg met lekkere haarspeldbochten en schitterende uitzichten.  Onderweg hebben we zebra’s, spiesbokken, struisvogels en veel stof gezien.

Bij een van de stops met een mooi uitzicht viel Peter van een rotsblok en heeft nu au aan de knie.  We hoeven nog geen vervaginging dus aanvragen voor vervanging worden geweigerd.

In Swakopmund hebben we een leuk onderkomen dicht bij zee.

Vanavond gaan we in het Lighthouse aan het strand eten en morgen gaan we zeerobben kijken vanaf een catamarantocht. Ik kijk natuurlijk naar onderwaterhockey talenten van deze wezens maar daarover meer.

1. Marie-Josee:
    13 oktober 2018
    een paar zeerobben in een nederlands zwembad.. leuk idee...
    sterkte voor peters knie
  2. Marlies Steenland-Boesten:
    13 oktober 2018
    Klinkt allemaal super avontuurlijk, behalve natuurlijk die val van Peter, beterschap ermee. Jullie allemaal veel plezier X van Sjir zijn "grote zus" 😘
  3. Jennifer Blom:
    13 oktober 2018
    Wat super leuk om zo de reis een beetje mee te kunnen beleven aan de hand van jullie verhalen!
    Wat een onwijs mooi avontuur en dan nog eens al die dieren zien!

Sterkte voor Peter zijn knie!
    En geniet ervan met elkaar.

Groetjes !!!
  4. Maaike:
    13 oktober 2018
    Wat gaaf om mee te lezen wat jullie allemaal beleven! Geniet volop en maak mooie herinneringen 😘
  5. Thomas:
    13 oktober 2018
    Wat onwijs leuk om te lezen Wilma! Heel veel plezier!
  6. Mariska:
    14 oktober 2018
    Oh wat leuk om zo een beetje mee te kunnen genieten! Veel plezier met elkaar! 😘
  7. Grote broer:
    14 oktober 2018
    Leuk om te lezen als die nieuwe belevenissen ,en ja van Peter weten wij dat hij geen achttien meer is maar hij wil dat nog steeds niet erkennen dus wilmaeen kusje er op en doorgaan hihihi
  8. Lindsy:
    14 oktober 2018
    Leuk om jullie te kunnen volgen. Dacht papa weer dat hij 20 was, haha. Sterkte paps en heel veel plezier! Dikke kus
  9. Loes:
    15 oktober 2018
    Hoi lieve allemaal,
    Zo te zien hebben jullie het weer oer-gezellig met elkaar! Ondanks het feit dat de jeugd en ik dit keer niet mee zijn. Via de blog geniet ik mee vanaf de bank met Puck op mijn schoot! En Peter, waaghals, wel heelhuids terugkomen hoor!
  10. Stéphanie:
    15 oktober 2018
    Ziet er zeer goed uit..! Mooie plaatjes en leuk verhaal..!
  11. Marjolijn:
    19 oktober 2018
    Wat een fantastische reis zijn jullie aan het maken. Ik ben erg benieuwd naar de foto's en verhalen die nog gaan volgen. Vervelend zo'n blessure, sterkte ermee.
    Hartelijke groeten van de schoonzus van Hilda en Sjir.