27 oktober - van Grootfontein naar Otjiwa Mountain lodge

27 oktober 2018 - Okonjima Nature Reserve, Namibië

Vandaag reizen we van onze lodge in Grootfontein al vroeg naar Waterberg Plateau Park. Na 2 uur reizen over dirt roads komen we aan in het National Park, het landschap onderweg is prachtig en erg groen. In het park maakt een groot deel van de groep de mountain view wandeling, het blijkt een hele klauterpartij te zijn over rotsblokken naar een hoogte van 1800 m. Bovenop de top is het uitzicht fantastisch! De weg naar beneden gaat iets gemakkelijker.

De vervolgen onze reis naar de lodge en eenmaal gearriveerd blijkt het de verkeerde lodge te zijn. Het landgoed is 12.000 hectare groot en er bevinden zich 3 lodges op dit landgoed. We rijden nog 8 km verder en we zien erg veel wild onderweg, we komen bij onze lodge aan die boven op de berg staat. Het is een kleine lodge, behalve onze groep is er nog 1 andere gast aanwezig. Het uitzicht is adembenemend, de hartelijke ontvangst is warm en de kamers zijn super, we moeten de schuifdeuren dichthouden ivm wild dat zo de kamer binnen kan lopen.

Hier houden we het de komende 2 dagen heel goed uit 😎.

1. Loes:
    28 oktober 2018
    Lieve allemaal! Ongelofelijk....wat een land! Wat een wegen! [daar is de A2 niets bij]! Wat een uitzichten! Wat een mooie zonsondergang! Wat een verhalen!
    Ik geniet écht mee van alles wat jullie daar beleven! Nog een hele fijne week!!!